الماس

الماس

مطالب عالی همراه با الماس
الماس

الماس

مطالب عالی همراه با الماس

جم رایگان در کلش اف کلنز

آموزش به دست آوردن الماس رایگان در بازی Clash Of Clans

بدست آوردن جم رایگان در کلش اف کلنز ( کاملا عملی و تست شده )

 

Clash Of Clans www.Dostpersian.ir آموزش به دست آوردن الماس رایگان در بازی Clash Of Clans

یکی از دغدغه های کاربران بدست آوردن جم الماس در بازی Clash Of Clans است . وقتی جم الماس داشته باشین میتونید کارهایی مثل آپدیت ساختمان , ساخت سرباز , سلاح ها و… را سرعت ببخشید و آنی انجام بدین . در این آموزش قصد داریم نحوه به دست آوردن الماس یا همان جم را به صورت کاملا رایگان و عملی برای شما توضیح دهیم و میدانید که بیشتر هک ها یا بهتر است بگوییم تمام راه هایی که برای افزایش سکه و الماس در این بازی وجود دارد عملی نیست و باعث بن شدن اکانت کاربر و صرف وقت میشود . جهت مشاهده این آموزش به ادامه مطلب مراجعه کنید .

 

  

:: برای به دست آوردن الماس رایگان طبق مراحل زیر عمل کنید :

بر روی تصویر زیر کلیک کرده و بعد از باز شدن صفحه جدید بر روی گزینه Create Free account کلیک کنید .

 

Clash Of Clans1 www.Dostpersian.ir آموزش به دست آوردن الماس رایگان در بازی Clash Of Clans

_____________

در این قسمت اطلاعات لازم ( ایمیل , یوزر , پسورد , جنسیت , تاریخ تولد ) را وارد و پس از آن بر روی گزینه Create Free account کلیک کنید تا اکانت شما ساخته شود . اکنون اکانت شما ساخته و وارد صفحه جدید خواهید شد که در آن تبلیغاتی سفید رنگ قرار گرفته اند بر روی آنها کلیک کرده و در صفحه جدید باز شده اسم یک سایت را به دلخواه خود وارد کنید و گزینه Submit Review را زده و اگر به صفحه اصلی هدایت نشدید گزینه Home را بزنید این مراحل را بر روی تمامی تبلیغات سفید رنگ انجام دهید تا آنها از بین بروند . اکنون گزینه Invite Friends را بزنید و لینکی که در این صفحه مشاهده می کنید برای دوستان و آشنایان خود ارسال کنید تا آنها هم ثبت نام کنند به ازای هر ثبت نام هر یک از دوستان و آشنایان با لینکی که شما برای آنها ارسال کرده اید مبلغ 0.30 دلار به موجودی شما افزوده می شود و از طریق آن میتوانید برای خود طلا و الماس رایگان بخرید زمانی که موجودی شما به 15 دلار برسد از طریق گزینه Cash Out می توانید برای خود ویزا کارت درست کرده و از آن برای خرید الماس در بازی استفاده کنید .

 

و حالا ساخت ویزا کارت

بعد از این که دوستاتون رو دعوت کردید و موجودی ویزا کارتتون به سقف معمول ($15) رسید بر روی Cash Out در منوی Home کلیک کنید و ویزا کارد خودتون رو صادر کنید.


حالا وارد بازی بشید و با ویزا کارتتون جم رایگان بخرید

با این روش میتونید ویزا کارد های رایگان و جم رایگان بخرید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.